16.06.2011 00:00 

Stadig flere klare for alt

To uker etter lansering hadde 123.000 personer besøkt Imsdals nye hjemmeside www.klarforalt.no. Av dem hadde hele 27.000 laget filmen om sitt liv på Facebook, mens flere tusen leker Imsdals moderne flasketuten peker på.
 

- Tallene er nesten ikke til å tro. De er langt høyere enn liknende digitale kampanjer som vi kjenner til, og de stiger hver eneste dag, sier merkevaresjef Christine Nygaard-Andersen fornøyd.

Hun forteller at Imsdal skal være med på gjøre deg “klar for alt” både fysisk og mentalt.

– Du skal ikke bare tenke det, men gjøre det. “Klar for alt” er først og fremst en positiv holdning til livet, som handler om være klar når store og små muligheter byr seg, sier hun videre.

 

Nettkampanjen har flere spennende elementer:

 

1. Lag filmen om ditt liv på Facebook.

2. Spill flasketuten peker på 

3. Se hvor mye vann du trenger i dag

 

Test om du er klar for alt her