04.08.2010 12:00 
 

Imsdals nye reklamekonsept benytter seg av en enkel, leken strek som billedgjør "klar for alt" med en naturlig sammenheng til produktet. Forbrukerne selv står i sentrum av kampanjen.

På nett vil kampanjen utvikle seg utover høsten, hvor folk i større og mindre skala vil bli "testet" om de virkelig er klare for alt! Den nye Imsdal-kampanjen er i motsetning til mer tradisjonelle og passive reklamer basert på aktiviteter der målgruppen selv står i sentrum.

Hva mener vi med "Klar for alt"? Vi tror at når muligheten byr seg gjelder det å være klar, for de beste opplevelsene er de du ikke vet om på forhånd. Imsdal er med på å gjøre deg ”klar for alt” både fysisk og mentalt – med et rent, forfriskende kildevann skjerpes både kropp og sjel. Vi oppsummerer dette i vår nye slogan: "Imsdal. Får kroppen nok vann er du klar for alt".

- Imsdal er Norges desidert største kildevann, og når vi nå lanserer en ny kampanje ønsker vi å gjøre noe som bryter litt med den tradisjonelle reklamen og engasjerer forbrukerne våre på en ny måte, sier marketingsjef Joakim Sande i Ringnes.

Bli tilhenger på Facebook og følg med på kampanjeaktivitetene!