01.02.2010 10:00 

I dag lanseres en rekke nye og spennende drikkevarer fra Ringnes i dagligvarebutikkene.

Solo og Pure Rush er blant merkevarene som kommer med nye produkter.

Solo Sitron
Solo kom på markedet så tidlig som i 1934 og etablerte raskt en av Norges mest kjente merkevarer.
I alle år har Solo vært synonymt med appelsiner, nå lanseres en ny, velsmakende sitronvariant.

Solo Sitron har den samme karakteristiske smaken som appelsinvarianten, den biter rett og slett fra seg i munnen, samtidig som den inneholder et høyt innhold solfylt sitron. - Og en ørliten dråpe appelsin for å holde smaken på plass.

Pure Rush Pink Grapefruit
Pure Rush ble lansert 1. februar 2009. Med fokus på naturlige ingredienser, gode smaker og spennende design har Pure Rush tatt en tydelig og unik posisjon i energidrikksegmentet. Nå lanseres en ny og spennende smak, Pink Grapefruit, som er en frisk energidrikk med naturlige ingredienser.