Gjennom kampanjen Farris – Drukket av livsnytere siden 1915 ønsker Farris å oppmuntre deg til å ta deg tid, og nyte livet.

- Farris sitt nye kommunikasjonskonsept minner oss på å nyte de små ting i livet, litt oftere. Farris unner folk flest det gode i livet og vi heier på de som tar seg tid til å nyte de små øyeblikkene. Vi har stort sett alt vi trenger, men tar oss ikke tid til å nyte det vi har i nærheten. Konseptet fremhever de enkle tingene alle kan gjøre som kan gi oss mer glede i hverdagen, om det er å gripe mulighetene som byr seg i parken, hengekøya eller på bussholdeplassen, forteller Guro Jahre Lund, merkevaresjef for Farris.

Farris har på mange måter lært nordmenn å drikke vann. Spesielt de siste 25 årene gjennom design, kommunikasjon og innovasjon. Med det nye konseptet legger Farris nå vekt på at det er sunt og godt å ta seg tid til å nyte litt iblant, og at Farris kan være deltagende i denne nytelsen.