Disse sidene er for utsalgssteder som selger våre drikkevarer. Hvis du har kjøpt et produkt hos et av disse stedene og vil gi oss en tilbakemelding, se kontaktinformasjon for vår forbrukerkontakt
Kundesenteret vårt er åpent mellom 08.00-17.00 alle hverdager.
For henvendelser fra alle typer utsalgssteder:
Tlf: (+47) 22 06 95 00
E-post: [email protected]
Husk å alltid påføre kundenummer og telefonnummer i emnefeltet slik at vi raskt kan komme i kontakt med deg ved behov.
Kunder som har bestilt varer fra Ringnes kan spore sin leveranse ved å gå inn på denne linken:
Ringnes Sporing kan også lastes ned i App store og Google Play store
Bestilling av glass legges inn på samme måte som man bestiller varer via Telesalg, Webshop, eller ulike innkjøpsportaler.
Kontakt Ringnes på telefon 22 06 95 00 eller [email protected] ved spørsmål, eller besøk shop.ringnes.no.
I en pressemelding som ble sendt ut 11. juni 2020 offentliggjorde tilsynet at vi er kommet til enighet om et sett med prinsipper, oppsummert i 14 avhjelpende tiltak, som skal gjelde for Ringnes’ salg av øl til utelivsmarkedet.